د...ل....م .... می خواهد

سلام برعشق و زندگی

داستان

د...ل....م .... می خواهد

د...ل....م .... می خواهد

برای یک شب .. به اعتبار ملتی که پای آنها ایستاد

آقا و بانوی صدا کنار هم بایستند ......

حنجره هایی برای تمام فصول ، یک شب که شده هم صدایی کنند ....

در چشم های گوگوش گریه شوم وقتی ابی با درد فریاد می زند : خدایــــــــــــــا ... کویرم .............

دلم می خواهد گوگوش ، مداد رنگی را بخواند ...

اصلا دلم می خواهد هفده بار متوالی با صدای گوگوش بخوانم :



واژه رنگ ِ زندگی بود ... وقتی تو فکر تو بودم

عطر گل با نفسم بود .... وقتی از تو می سرودم ....................

دلم می خواهد قامت به قامت هم بایستند .........

با هم بخوانند ...برای هم بخوانند ... برای ملتی .... که خاطره هایش را

به هیچ محدودیتی نخواهد فروخت ....

کاش حسرت این شب به دل ملتی نماند ...

که بزرگان موسیقی پاپش را تنـــــــــها تنـــــــــــها به خاک سپرد ......


کاش شبی .... با ارکستی به اعتبار ملتم .............


حنجره ی مردانه ای از من و گنجشک های خانه بخواند

و آوای زنانه ای در جوابش از درخت بخواند ... از تبرها ....................

کاش آن شب ... تنها برای یک شب اتفاق بیفتد




***********************************

با احترامی ایستاده برای ایرج جنتی عطایی ، اردلان سرفراز ، شهیار قنبری ، مرحوم واروژان ، اسفندیار منفرد زاده ، مرحوم بابک بیات ، فرید زلاند، حسن شماعی ... زاده سیاوش قمیشی ...

و تمام آنها که خود بهتر از هر کسی می دانند
در دل ملتی نشسته اند که سخت باور می کنند اما با جان و دل می پذیرند .............

و احترامی جدا و از جنسی دیگر برای استاد شجریان
که در موسیقی سنتی ، خسرو آواز ِ این سرزمین است ..........


هومن شریفی


 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 اسفند 1398برچسب:د,,,ل,,,,م ,,,, می خواهد /, ] [ 11:50 ] [ به چشمان من بنگردرمن چه می بینی عشق ] [ ]